poniedziałek, 4 stycznia 2016

Właśnie nadszedł czas wielkiej nauki.
Kiedyś jak chciałam zapamiętać jakieś ważne definicje robiłam sobie fiszki na komputerze drukowałam bądź sama przygotowywałam  i się z tego uczyłam.
Jak wyglądają fiszki każdy chyba o tym wie, ale pokaże na danym przykładzie o co mi chodzi.

Na pierwszej stronie piszemy zawsze jakieś pytanie a z drugiej odpowiedz na nie.
Na początku czytamy oto przygotowaną fiszkę a potem próbujemy przeczytać pytanie i spróbować sami odpowiedzieć na nie. Pamiętam , że taką oto metodą uczyłam się do egzaminu gimnazjalnego.
Teraz gdy nie ma na to czasu i nie robię już fiszek. Pisze na kolorowo na marginesie pytanie i strzałkę do definicji bądź jakiegoś pojęcia, Mniej roboty a prawie o to samo chodzi.
Jeśli ktoś by chciał się nauczyć słownictwa z danego języka jest wiele w sklepie fiszek które na prawdę pomagają. A jeśli nawet nie chce się wydawać pieniędzy to można stworzyć własne na komputerze, Pamiętam ,ze juz wyszły nawet programy do tworzenia takich karteczek ;)



Pozdrawiam Angelika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz