czwartek, 7 stycznia 2016

Przyklejanie kartek na rzeczy w domu

Kupiłam kiedyś kurs językowy. Znalazłam w nich fiszki, na których były zdania, czy też słówka. Jakoś z nich nie specjalnie korzystałam, gdyż naukę tą odłożyłam na dalszy plan- najpierw była szkoła, a dodatkowo nie byłam przekonana do tej metody. Fiszki- w czym one mogą mi pomóc ?? Mój narzeczony i tata śmiał się, żebym przykleiła je po całym mieszkaniu :P. Dzięki ich żartom poznałam, że i takie coś mogę wykorzystać w nauce, jednak uważałam, że to nic nie da, a zaśmieci mi cały dom !! :P Dzięki temu przedmiotowi wróciłam do fiszek nie tylko z językami, ale i również z innymi przedmiotami. W moim pokoju, kuchni, łazience…. w całym domu poprzyklejałam fiszki z różnych przedmiotów. Każdy w innym kolorze. Dzięki temu, że są one przywieszone w miejscach, z których często korzystam, udaje mi się zapamiętać rzeczy przez częste patrzenie na kartki.
Metodę tą uważam za (o dziwo) skuteczną : ).
Powodzenia !! : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz