piątek, 8 stycznia 2016

Kolor ścian ??

Słyszałam, że nasza nauka uzależniona jest również od kolorów jakie nas otaczają. Dobrym kolorem do nauki jest np. zielony. Wydaje mi się to śmieszne, że kolor ścian może wpływać na wyniki nauczania. Ale powiem szczerze, że mieszkając wcześniej w pokoju zielonym czułam się tam dużo bardziej spokojna, mniej zestresowana i szybko się uczyłam. Teraz musiałam się przeprowadzić i kolor ścian mam hmm… siwy, i niestety ciężko mi się myśli :P. Czyżby kolor ścian faktycznie wpływał na wyniki naszej nauki ?? Mam zamiar to sprawdzić i wkrótce czeka mnie malowanie pokoju :D. Oczywiście nikogo nie namawiam na zmianę kolorystyki, bo rodzice/ współlokatorzy mogą być nie za bardzo zadowoleni, ale mnie ze względów technicznych i tak czeka ta czynność :P.
Życzcie mi powodzenia :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz