piątek, 8 stycznia 2016

Sesja

No tak zaczyna się czas nauki na razie jestem bardzo dobrze zrelaksowana , zajęłam się bardziej projektami niż nauką. Brak mi motywacji . Też tak macie ? Od dwóch dni szukam moich przygotowanych notatek z ekonomii i nie umiem ich znaleźć. Trochę popadłam wtedy w panikę bo tak ładnie sobie wszystko zakreśliłam najważniejsze pojęcia przykłady a tu notatki się zgubiły.
Pierwsza zasada to jest jeszcze trochę czasu NIE PANIKOWAĆ!
Notatki mam zapisane na komputerze więc nie będę ich już drukować tylko się z nich pouczę.
Tak jak kiedyś wspomniała Dominika tematu którego nie rozumiem , zawsze szukałam w internecie.
Np często miałam problemy z przyswajaniem wiedzy z matematyki, zadania były strasznie skomplikowane, ale włączałam sobie filmik z podobnymi przykładami i dzięki osobie która krok po kroku wszystko tłumaczyła jakoś ogarniałam materiał. Jeśli macie problem z nauką internet i filmiki są bardzo przydatne.


Powodzenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz