piątek, 8 stycznia 2016

Wypunktowania

Robiąc notatki lubię pisać od myślników. Pomaga mi to w wyborze najważniejszych słów kluczy. Główną myśl, czyli nagłówek do czego odnoszą się dane wypunktowania, podkreślam lub zapisuję w kolorze. Przydatne też są np. obrazki (czyli trochę jak w mapie myśli). Gdy zapisujemy coś czytelnie i ładnym pismem o wiele przyjemnie jest nam się uczyć. Często koleżanki brały ode mnie zeszyty i kserowały, bo mówiły, że zdecydowanie im się lepiej uczy z moich notatek, bo są CZYTELNE (to słowo kluczowe warte jest zapamiętania :P). Kiedyś wzięłam zeszyt od koleżanki i próbowałam się z niego uczyć. Nie wychodziło mi to- raz, że to było cudze pismo, a dwa, że było to nieestetyczne :P. Dlatego warto jest robić przyzwoite notatki, bo to często od nich zaczynamy naukę : ).
Zatem zwracaj uwagę na charakter pisma, jeśli nie masz ręki do tego, nic nie szkodzi- pisz na komputerze : ). Tylko pamiętaj !! Używaj: 
  • kolorów
  • podkreśleń, 
  • pochylonej/pogrubionej czcionki
  • różnych wielkości czcionki- większej do ważniejszych rzeczy, mniejszej do mniej ważnych  : )
  • wypunktowań
Powodzenia : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz