piątek, 8 stycznia 2016

Mistrzostwo

Witam.
Dziś chciałabym opowiedzieć o tym skąd wiąć i jak poznać nowe metody efektywnej nauki. Wpadła mi ostatnio w ręce bardzo ciekawa książka autorstwa Moniki Łukasiewicz pod tytułem "Mistrzostwo". Podpis na okładce głosił, że jest to pozycja o tym "jak pobijać własne rekordy w szybkim i skutecznym uczeniu się". Kiedy tylko zajrzałam do środka wiedziałam, że właśnie to w niej znajdę.
Od pierwszej strony książkę czyta się fantastycznie. Jest napisana prostym, przystępnym i wciągającym językiem. Można odnaleźć w niej wiele przydatnych rad, metod i ćwiczeń pomagących na przykład opanować nowy język w krótkim czasie, błyskawicznie zapamiętywać wiersze, role, definicje, ciągi liczb. Jest też nawet podpowiedź jak bezstresowo zdawać egzaminy.
W następnym poście przybliżę trochę treści zawarte w tej książce, ale i tak serdecznie polecam jej przeczytanie, bo dla siebie i swojej wiedzy warto.
A jakby ktoś chciał rozszerzyć ten materiał to polecam jeszcze książkę tej samej autorki pod tytułem "Sukces w szkole". Jest to jakby wstęp do "Mistrzostwa", gdzie opisane są bardziej podstawowe metody skutecznej nauki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz