środa, 2 grudnia 2015




Cześć nazywam się Bernadeta.

Przedstawię wam z mojego punktu widzenia metody efektywnego uczenia się. 
Na początek dodam, że do tej pory uczyłam się w tradycyjny sposób, czyli kolorowe notatki.



Szukając informacji na temat metod efektywnego uczenia się , znajdziemy różne propozycje i sposoby. Najbardziej taką znaną i popularną metodą jest tzw.
MAPA MYŚLI - wyglądem przypomina ona takie rozgałęzione drzewo.

Do tej pory tylko raz miałam styk z czymś takim. Kiedyś na jednych z zajęć 
w technikum nauczyciel zaproponował nam formę obszernego działu właśnie tworząc mapę myśli. Była grupowa burza mózgów, a efekt został przedstawiony na tablicy.

No i niedawno temat tej metody powrócił. A że akurat miałam mieć test 
z angielskiego to od razu wypróbowałam własnych sił. A oto efekt. Past Simple w pigułce : 



Za dużego pola manewru póki co nie mam, ale do angielskiego się nadaje jak najbardziej. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz