niedziela, 13 grudnia 2015

Czas zacząć!


Witam wszystkich! :)


           Nazywam się Patrycja. To mój pierwszy wpis na tym blogu. Będę tutaj pisać o moich refleksjach na temat sposobów lepszego i szybszego przyswajania wiedzy. Mają one pomóc w osiąganiu przeze mnie coraz to bardziej zadowalających wyników w nauce.
          Kilka z nich, które poznałam na wykładach z 'metod efektywnego uczenia się i tworzenia prac projektowych", wypróbowałam 'na własnej skórze'. Powiem szczerze, że na początku nie byłam zbytnio pozytywnie nastawiona do tworzenia map myśli, a wymyślanie wyimaginowanych historyjek, by zapamiętać ciąg słów, wydawało mi się wręcz śmieszne i dziecinne. Jednak z biegiem czasu dochodzę do wniosku, że każda z metod jest na swój sposób przydatna. Jedna pomaga mi w łatwiejszym stopniu zapamiętać podział norm prawnych, znowu inna pomaga mi szybciej przyswoić dużą liczbę słówek z języka angielskiego.
   Jednak zajęcia to nie tylko sucha teoria i prezentacja. Po każdym poznanym sposobie na lepszą i szybszą naukę, sami próbujemy jak metoda ta sprawdza się w praktyce. Dla mnie zajęcia te okazały się niezwykle przydatne, mimo iż, szczerze mówiąc, na początku byłam nastawiona do nich dość sceptycznie. Jak to mówią 'nie taki diabeł straszny, jak go malują'. ;-)
          Mam nadzieję, że może komuś z Was moje wpisy pomogą 'zaprzyjaźnić się' z mapami myśli,  które dla wielu osób są zmorą i straszą w najgorszych koszmarach. Możliwe, że inna metoda przypadnie Wam do gustu i z nią będziecie zakuwać i nie zapominać materiału po zaliczeniu testu.

     Pozdrawiam,
            Patrycja



PS Miłego niedzielnego wieczoru :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz