czwartek, 26 listopada 2015

Pierwszy wpis

Cześć.

Jako ze dołączyłam do bloga Dominiki i Agnieszki chciałam zacząć od tego co tutaj będę robić.
Nazywam się Angelika i jak dziewczyny chciałam wam przybliżyć metody które będę wykorzystywała do polepszenia efektów nauki. Chodź wiadomo studenci uczą się dopiero przed sesją nasz rocznik zrobi to o wiele wcześniej.

Pierwsza metoda która poznaliśmy na wykładach to Mapy myśli.
Mapa myśli pobudza naszą twórczość, naszą prawą półkule mózgu. Na własnym przykładzie zauważyłam . że ta metoda do końca nie jest dla mnie. Jeśli chodzi o angielski to tak zgadzam się , że wypisanie sobie czasów w ten sposób jest przydatne bo wszystko dokładnie widać. Mamy przejrzyste spojrzenie jak tworzy się dany czas. Ale gdybym chciała to wykorzystać do innego przedmiotu np zarządzenie to nie umiem przenieść notatek na taką oto mapę myśli .Za dużo czasu mi zajmuje samo zastanowienie się nad sposobem stworzenia jej a co dopiero zabrać się za naukę . Oczywiście pokaże wam mój efekt mapy myśli na zdjęciu może dla was ta metoda jest efektowniejsza.
Robiłam oto mapę myśli na telefonie nie do końca widać co tam piszę ale nie dam rady zrobić tego inaczej.
Mapa myśli przedstawia czas PRESENT CONTINUOS
Jak się tworzy pytania
Zdania przeczące
Zdania twierdzące
oraz Typy określające czas


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz